Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 01, 2014

Ο (ΔΗΜΟΣΙΟΣ) ΟΛΘ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟΣ,ΑΛΛΑ Η ΣΥΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ!

Πουλάς την κότα που κάνει χρυσά αυγά; Κι όμως, η συγκυβέρνηση της τρόικας το κάνει, αφού προχωρά κανονικά την πώληση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, παρά τη νέα εκρηκτική αύξηση, κατά 31%, που κατέγραψαν το α’ εξάμηνο του 2014 τα λειτουργικά κέρδη της ΟΛΘ Α.Ε.

Την περίοδο Ιανουαρίου – Ιούνιου 2014, η οικονομική εικόνα της ΟΛΘ Α.Ε., όπως παρουσιάζεται από τη διοίκηση, έχει ως εξής:


● Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 27.099.923 ευρώ, αυξημένος κατά 9,13%, έναντι των 24.833.287 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2013. -Αύξηση πωλήσεων καταγράφηκε σε όλους τους λειτουργικούς τομείς (ΣΕΜΠΟ κατά 12,93%, συμβατικό λιμάνι κατά 4,19%, επιβατικό λιμάνι, εκμετάλλευση χώρων).



● Τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 13.171.572 ευρώ, αυξημένα κατά 29,96%, έναντι των 10.135.030 ευρώ του πρώτου εξαμήνου του 2013.

● Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 13.756.713 ευρώ, αυξημένα κατά 17,18%, έναντι των 11.739.387 του αντίστοιχου διαστήματος του 2013.

● Τα αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 10.467.551 ευρώ, αυξημένα κατά 13,54%, έναντι των 9.219.156 ευρώ πέρσι.

● Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) για το α’ εξάμηνο του 2014 διαμορφώθηκαν στα 14.054.330 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 30,84%.

● Το σύνολο των εξόδων της ΟΛΘ Α.Ε. μειώθηκε κατά 7,62%, κυρίως λόγω της μείωσης των αμοιβών του προσωπικού κατά 10,60%, συνεπεία της αποχώρησης εργαζομένων για συνταξιοδότηση.

● Το ίδιο χρονικό διάστημα (Ιανουάριος – Ιούνιος 2014) διακινήθηκαν 161.640 κοντέινερ (σε TEUs), μέγεθος αυξημένο κατά 12,63% συγκριτικά με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2013. Η αντίστοιχη αύξηση στο γενικό φορτίο είναι 11,93% και στο ξηρό χύμα φορτίο 0,34%.



«Οπως αποδεικνύουν οι αριθμοί, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διατηρεί τη δυναμική του, παρά το γεγονός ότι η ελληνική οικονομία βρίσκεται επί έξι χρόνια σε συνθήκες ύφεσης. Το στρατηγικό γεωγραφικό σημείο της Θεσσαλονίκης σε συνδυασμό με την ποιότητα των παρεχόμενων λιμενικών υπηρεσιών δημιουργούν συγκριτικό πλεονέκτημα, το οποίο αξιοποιούμε», δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος του λιμανιού, Στέλιος Αγγελούδης, για να συμπληρώσει μεταξύ άλλων: «Η συνέχεια για την ΟΛΘ Α.Ε. προβλέπεται συναρπαστική, υπό την προϋπόθεση ότι θα κινηθούμε με ταχύτητα για τη συμπλήρωση και την αναβάθμιση των “βαριών υποδομών” του λιμένος και ιδιαίτερα της επέκτασης της 6ης προβλήτας, που έχει καθυστερήσει και πλέον επείγει».



Νίκος Φωτόπουλος
  
 http://www.efsyn.gr/  

ΠΡΕΖΑ TV
1-9-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: